Wagony towarowe
epoka III
-
Wagon kryty „Dresden”
Wagon kryty budowy niemieckiej typu „Dresden”, oznaczony na PKP serią Kdst o numerze 195 417. Model fabryczny (BTTB), epoka IIIc, poddany waloryzacji:
epoka IV
-
Węglarka „Königsberg”
Węglarka budowy niemieckiej „Königsberg”, oznaczona na PKP serią .E (Wddo) o numerze 27 51 503 2 632-8. Model fabryczny (BTTB), epoka IVa, poddany waloryzacji:
-
Wagon kryty G10
Wagon kryty budowy niemieckiej G10, oznaczony na PKP serią .Gklm (Kdt) o numerze 27 51 113 6215-6. Model fabryczny (Tillig), epoka IVa, poddany waloryzacji:
-
Wagon kryty „Oppeln”
Wagon kryty budowy niemieckiej grupy „Oppeln”, oznaczony na PKP serią .Glmr (Kddt) o numerze 21 51 104 9 179-6. Model fabryczny (Tillig), epoka IVa, poddany waloryzacji:
-
Wagon kryty 1K
Wagon kryty polskiej budowy typu 1K (75W), oznaczony na PKP serią .G (Kddt) o numerze 21 51 100 6 412-2. Model wykonany od podstaw z blach fototrawionych, epoka IVa, waloryzowany:
-
Wagon kryty 14K
Wagon kryty polskiej budowy typu 14K, oznaczony na PKP serią .G (Kddt) o numerze 02 51 100 0 251-3. Model wykonany od podstaw z blach fototrawionych, epoka IVa, waloryzowany:
epoka V
-
Węglarka 9W
Dwuosiowa węglarka polskiej konstrukcji 9W, oznaczony na PKP serią Es o numerze 21 51 554 8 236-1. Model wykonany jako przeróbka i waloryzacja modelu fabrycznego (BTTB):
-
Wagon kryty 208Kf
Wagon kryty polskiej konstrukcji 208Kf, oznaczony na PKP serią Gbs o numerze 21 51 151 4 468-9. Model wykonany z blach fototrawionych na podwoziu modelu fabrycznego (BTTB):